Obiectiv 1 Actualizarea cunoştinţelor teoretice privind serviciile
  Activitate I.1      Identificarea şi sistematizarea resurselor  ştiinţifice
  Activitate I.2      Workshop cu participare internaţională având ca tematică probleme actuale în teoria şi practica serviciilor
  Activitate I.3      Realizarea unei baze de resurse documentare pentru cercetarea în domeniul serviciilor
  Activitate I.4      Realizarea unui dicţionar de termeni specifici serviciilor
   
Obiectiv 2 Estimarea dezvoltării actuale a sectorului serviciilor în România
  Activitate II.1     Identificarea şi evaluarea surselor de date pe plan naţional şi internaţional
  Activitate II.2     Obţinerea datelor, prelucrarea şi analiza acestora
  Activitate II.3     Proiectarea de indicatori compoziţi specifici
  Activitate II.4     Analiza factorilor care caracterizează potenţialul României în domeniul serviciilor
  Activitate II.5     Sinteza rezultatelor
   
 Obiectiv 3 Analiza sectoarelor cheie în domeniul serviciilor
  Activitate III.1    Selectarea motivată a sectoarelor  cheie
  Activitate III.1    Selectarea motivată a sectoarelor  cheie
  Activitate III.2    Proiectarea şi derularea de cercetări sectoriale pe teren
  Activitate III.3    Analiza avantajelor/dezavantajelor comparative/competitive
  Activitate III.4    Elaborarea de studii sectoriale de competitivitate
   
Obiectiv 4 Îmbunătăţirea înţelegerii şi dezvoltarea capacităţii de a măsura impactul asupra întregii economii al serviciilor specifice economiei cunoaşterii
  Activitate IV.1   Elaborarea unei metodologii de măsurare a efectului propagat  la scara întregii economii al  unor servicii specifice economiei cunoaşterii
  Activitate IV.2   Aplicarea metodologiei în vederea estimării efectului propagat  la scara întregii economii al  unor servicii specifice economiei cunoaşterii
  Activitate IV.3   Redactarea şi publicarea unei „green paper” asupra serviciilor în economia cunoaşterii
  Activitate IV.4   Lansarea şi administrarea unui forum virtual
   
 Obiectiv 5 Măsurarea efectelor înlăturării barierelor în comerţul cu servicii
  Activitate V.1    Evidenţierea barierelor în calea comerţului cu servicii
  Activitate V.2    Analiza barierelor de ordin psihosocial şi cultural în calea schimbului de servicii şi a soluţiilor de eliminare a acestora
  Activitate V.3    Serie de manifestări (trei ateliere şi o conferinţă) privind barierele în calea comerţului internaţional cu servicii X
  Activitate V.4    Evaluarea efectelor înlăturării barierelor faţă de comerţul cu servicii
   
Obiectiv 6 Elaborarea unui document suport pentru o strategie naţională în domeniul dezvoltării serviciilor
  Activitate VI.1   Elaborarea documentului suport pentru strategie
  Activitate VI.2   Prezentarea strategiei instituţiilor potenţial beneficiare
   
Obiectiv 7 Management, diseminare şi valorificarea rezultatelor
  Activitate VII.1  Coordonarea partenerilor
  Activitate VII.2  Conducerea operativă a proiectului
  Activitate VII.3  Crearea şi administrarea unei pagini de web a proiectului
  Activitate VII.4  Publicarea şi distribuirea rapoartelor de cercetare a studiilor sectoriale şi a materialelor de popularizare
  Activitate VII.5  Iniţierea unei reţele paneuropene de cercetare-dezvoltare în domeniul serviciilor
  Activitate VII.6  Conferinţe de presă
  Activitate VII.7  Determinarea implicării actorilor din mediul de afaceri şi a altor părţi interesate în dezvoltarea serviciilor